svar på frågor !

postat av EllaOlofson
*
Är du oskuld? ja jag är oskuld
*Tkr du om mej? känner inte dig men du är säkert jätte snäll
*Är jag söt? ja det tycker jag !
*Är du glad : jag är nästan alltid glad :)

postat av : una
*varför äru så sjuuuuukt söt?haha tack una men det är jag inte ! 
*vad tycker du om mig? jag tycker jätte mycket om dig !du är sjukt snäll o söt o en kompis som alltid ställer upp !
*vem litar du mest på? den jag litar mest på är nog josephine ekeflod och min syster Erika
*vad gör dig riktigt arg? Det som gör mig riktigt arg är när folk ljuger eller när någon trycker av mig när jag ringer !

postat av : Emma
*vad tycker du om mej helt ärligt? jag tycker om dig och du är jätte rolig och väldigt duktig på att rida !

postat av : Hilda
*Är du oskuld? Ja som jag skrev däruppe är jag oskuld !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0