Nattinlägg

Kl står på 02.59 och jag kan inte sova.Dagen har varit parfekt.Först var jag hos hästen och sen åkte jag hem och tog det lungt ett tag.När kl var ca 21.00 gick jag och mötte Sara för att ge henne lite pengar jag lånat. När vi skulle växla pengarna träffade vi en mycket saknad Cissi Gustavsson. Hade inte träffat henne sen innan hon åkte iväg.Vi pratade med henne och elin en stund och sen skulle Sara gå.Cissi och Elin skulle upp till corner så jag följde med dom en liten stund eftersom jag ändå skulle gå hem den vägen. Väl uppe vid Corner träffade vi yttligare lite folk. Efter ca en halvtimme när kl stog på ca 23.00 gick jag hem.  Nu ska jag värkligen försöka somna innan det blir helt ljust ute.
Puss och godnatt


Ps: måste skaffa mig en sådan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0