//love your life before it's too late

Hej !

Börjar från början med dagen. Jessica ringde och väckte mig och emma som låg och sov ute på sjön runt halv 11. Pappa skjutsade in oss så vi var i stallet runt halv 1. På vägen till stallet fick vi plocka upp Amanda Eriksson som fått motorstopp på sin elcykel.haha. vi red jessicas och sen åkte jag och älskade Josephine Ekeflod ut på sjön igen. Det tar ju inte lång tid innan man kommer ut så händer de massa shit så att min pappa höll på att få åka till akuten. Asså det är helt jävla otroligt att folk aldrig lär sig asså. nae , blir förbannad bara jag tänker påt asså.sedan tog jag och josse båten och skjutsade in pappa. Vi tog en taxi hem till oss. Vi chillade tills klockan var ca 20.45 då åkte vi ut till stallet igen. När vi kom ut fick vi god mat av Ann och Anders , och sedan hoppade jag Wooley. När vi var färdiga låg ribban på 105/110 cm. När vi var klara fick ju såklart jag och josse en sådanhär cp idè som bara vi får att vi skulle bada med hästarna. Så vi tog av grejorna o red ner i bikinitrosor och bh för att bada. Vi kom i med hästarna tillslut och det blev en mycket lyckad kväll !
jag var hemma ca 23.00 från stallet.

スウィートドリーム (dröm sött)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0