//kvällen med några av dom bästa!

hej allihop!

Den här kvällen har tillbringats med Elin, Jonny, Mogge, Jonte och kevin. Alltså några som alltid gör en på bra humör! Dagen har varit lite tillochfrån men domhära mäniskorna gjorde kvällen super! Vi gjorde inte så mycket men vi satt på donken ett tag och sen gick vi en bit, sen skulle Kevin hem. Vi satt utanför han o snacka ett tag o sen drog vi tillbaka till donken en stund. När kl var kvart i 11 skulle de typ stänga o vi skulle hem så vi gick ut o sa hejdå till Elin och sen följde Jonny och jonte mig hem. Annars har jag inte gjort så mycket idag , förutom att jag var ute hos min underbara häst Wooley. Jag var ute vid typ 09.00 på morgonen för att han skulle skos. Sedan åkte vi hem vid typ 10 och då somnade jag om till ungefär 13.00 . Ja, jag kan väl inte göra mer en att tacka dom underbara som gjort min dag/kväll så bra!

Sweet Dreams bye !

Kommentarer
Postat av: Jonthe nilsson ;d

allt ba för ja e bäst ;d

2011-07-09 @ 02:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0