01.53

chacha bloggen !
Idag ringde Jessica och väkte mig runt 12.00. Vi åkte till stallet och hämtade transporten vid 2 för att hämta Iron man åt Amanda.Vid ca 20 i tre var vi tillbaka så det var bara att ta in wooley och börja borsta eftersom jag hade träning vid 3.Tränignen gick jätte bra och jag var klar runt halv 5. Då fick jag fort som f*n rida upp och hämta poppsi som jag skulle hoppa i nästa grupp. Det gick jätte bra på han med för att vara han såklart! När allt var klart gick jag ooch spolade Wooley och släpte ut honom i hagen och så gjorde jag och Jessica kvällsäckarna. Sedan fodrade vi och det blev såsmåning om dags att åka hem. Då beställde jag Jenny och mamma pizza från Acapulco. Mycket bra kväll om jag får säga det själv !

Med dom här bilderna på Wooley och poppsi säger jag godnatt !


Foto: Elena Lundgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0