Stora tårar för dig morfar !

kom just hem från skolan när mamma ringer och berättar att morfar gott bort ...
fan vad hemst asså.
haraldrig haft någonbra relation till honom men han har altid varit
där på julafton och på min födelsedag .
han sa jämt , du kommer bli en fin kvinna precis som din mamma .
och därför ger jag dej pengar så du inte är utan .
varje födelsedag fick jag ett litet kuvär där det stod , Julia kan du gissa vad det är i år ?
jag fick alltid en 500 lapp.
Nu gråter vi stora tårar för dig morfar !
Jag fattar inte detta !

Bilden är till dig Lars ringberg


Kommentarer
Postat av: emmma

r.i.p :(

2010-11-11 @ 19:17:27
URL: http://emmmavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0