28/1 kl 20.44

Tjeena bloggen !

Dagen börgade me skolan som vanligt .-

Sen åkte ja hem å dåh han jag knappt sätta mig förren Josse kom inspringande o skrek att hon frös xd

jag ropa självklart tillbaka o sa att hon kunde komma in :D

Då säger hon :

Ah asså de e en sak :d
jag bah va ?
Då sääger hon såhär :)

Ja det är några till som frysen xD

Ja svara snabbt vilka ?

hon bah :D

Fredrik , Oskar o Agaton :D

O ja bah jaså (Y)

så hör jag utifrån :

Får vi me komma in snälla "

Haha jag börja garva o bjöd även in dom :D

Vi kolla fillm "paranormal Activity o The hills run red "

Mkt bra alla skrek xd

Sen blev de ut till hästen o nu hem o Blogga :D

Puss på dagen (YYY)

P
U
S
S
Julia §



Kommentarer
Postat av: Anonym

en där va ju läskig :P hah

2010-01-29 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0