23/1 kl 15.29

nu är jag hemkommen från stallet :p

har ridit min älskade ponny ponny på fältet !

han var SUUUUUUUUUUPER duktig !

Vi red mest i galopp o han gjorde galoppombyte i varje kurva (YY)

Är såååååhäääär stolt över min polle !
älskar min Cäsar
Snart kommer Josse o  hennes familj hem hit o vi ska ha lite fest :D

Måste snart gå o göra i årdning mig :p
Så blir nog ingen mer bloggning förens i morgon .-

men då kommer troligtvis bilder o annat från kvällen upp på Juliaringberg.blogg.se

ska bli suuuuuper kul o ha er här !
 glömm inte o kolla bloggen i morgon !
 :D

puss o kram !

Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt blogg, bilden va jätte fin verkligen! :)

du är så duktig på att skriva pussunge :)



("v")

2010-01-23 @ 18:01:30
Postat av: Ewelina

va söt blogg, bilden va jätte fin verkligen! :)

du är så duktig på att skiva pussunge :)



("v")

2010-01-23 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0