23/1 kl 10.36

Hejsan :D

har vaknat nu :p

jag ska förrsöka få liv i Kajsa o fråga om vi ska ta en fika på stan :p §

Igår blev de mkt foton o rowligheter så jag blev trött o gick o la mig vid halv 11 o såg på en
komedi som hette "Year one"
Den var sjukt bra o ja räkomenderar den starkt :p

den höll på till 00.08  typ o sen somna jag ganska fort o.O

sen nu när jag vakna märkte jag att jag hade blödit näsblod HELA natten (UUUUUUUCHHHH)
Så de var bara o slänga sig upp o bädda om .-

Glömm inte o titta nya Heddern (stavning)

den har så klart bästa kajsa gjort åt mig :D §§

ett stor´t tack till henne :D§§§

aja nu ska ja ringa henne puss o kram :)

Julia §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0