forever and always

godaste chokladen i stan !!!





hej.
sitter vid mammas data för erika gör något skolarbete på den andra .
sjuk idag med iaf, den jävla  hostan försvinner ju aldrig .börjar bli trött på den asså. Säka till skolan imorgon iaf för jag orkar inte ligga hemma en dag till asså.Har börjat nörda petter låtar . dom e fett bra !
Den bästa e  ju Stockholm i mitt hjärta och längesen då ! Jag känner att jag och josse måste bli friska till fredag .... hon ligger också hemma i halsfluss. På fredag åker mamma o pappa till stockholm så farmor o farfar ska vara här hela helgen . Tkr jag e stor flicka nog att vara själv i 2 dagar men de tkr inte dom .
aja men jag hade tänkt att ta en varm oboy nu men så va mjölken slut . lack jag blir !Nu ska jag leta reda på mammas choklad ask så jag har något att tugga på  . blir bara att vara hemma idag med . kommer ha sådan överskotts energi asså !
hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0