//

hejhej , ligger här i sängen och chilllar , e ju inte sjuk längre men har varit hemma en extra dag ifall att lixom .
Vi får se vad som händer sedan , har fastnat DUKTIGT mycket på Oskar Linnros Från och med du .Den är riktigt bra specielt när Olle Hedberg sjunger den . Tryck på länkarna och lyssna . Jag tycker ju att olle gör den bäst tror jag , Vad tycker ni ? släng hit en komentar om vad ni tycker .
Nu har jag inte så mkt mer att säga . Igår handlade jag en julgransfot , glitter och julkulor och lite julgodis att hänga i granen. Sen åkte vi hem och jag pyntade våran fina gran . Mycket nöjd faktiskt !
Nu ska jag ut till min älskade ponnie och fixa med honom  lite , så nu ska jag gå .
Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0